LIVE @WARTARAKYAT

Sunday, 8 July 2012

Terkini!!! Erra Fazira Gambarkan Bakal Berpisah?!!!


Nampaknya desas desus tidak enak tentang rumahtangga Erra Fazira & Engku Emran kembali ke status yang meragukan walaupun cuba di’neutralkan sebelum ini.

Kenyataan Engku Emran yang mengatakan hubungan mereka suami isteri masih kekal utuh nyata tidak dapat membantu meredakan spekulasi yang wujud hampir setahun ini.

Murai semalam melaporkan yang Erra Fazira memberikan satu kenyataan kepada sebuah akhbar tempatan yang seakan redha dengan apa pun yang terjadi selepas ini.

“Apapun, sama ada jalan seorang ke ‘kanan’ dan seorang lagi ke ‘kiri’ yang kami pilih nanti, saya redha. Saya harap semua orang mendoakan yang terbaik buat kami,” ujar Erra Fazira.
Engku Emran yang di’hubungi wartawan Murai untuk mengulas kenyataan isteri’nya itu bagaimana pun enggan untuk berikan apa apa komen & kenyataan lanjut.

“Cukuplah dengan kenyataan yang telah saya berikan sebelum ini. Saya minta maaf, saya tidak mahu mengulas lanjut lagi. Saya tak mahu memberi sebarang kenyataan lagi kerana bimbang isu ini akan terus merebak,” ujar Engku Emran ringkas. -RotiKaya

4 comments:

Anonymous said...

seorang lagi bakal masuk Pas....

Anonymous said...

haha...jgn la erra yg masuk PAS..X psl2 serban pak lebai PAS bterbangan..hehe..engku emran je la masuk PR..

Anonymous said...

Lebai lebai kat PAS dah tak sabar nak cari mangsa seterusnya, Ha ha

Anonymous said...

PAS nih mmg utk artis2 je lah..

Suapan Agama

Tapak Rujukan

Hiburan Dan Sukan

Followers

Info & Maklumat Untuk Dikongsi


nirlestari@mail.com

PM created on 3rd December2011,
achieve first 3,000,000 viewers on 8th May 2013